Divendres coneixerem els secrets més íntims de Casanova

Arden Producciones, una de les companyies veterana de la Comunitat ens presenta el divendres 4 de maig a les 10 de la nit Sueña Casanova. un espectacle escrit, dirigit i interpretat per Chema Cardeña acompanyat per Juan Carlos Garés, Amparo Vayá y Ruth Lezcano.
Giacomo Casanova, libertino y aventurero veneciano, es encarcelado en los Plomos de Venecia, una prisión inescrutable de la que nadie ha podido escapar nunca. En su cautiverio, comparte celda con el conde Gaetano, un masón nigromante y ciego conocedor de la única salida posible de la prisión. Ambos hacen un pacto, Gaetano desvelará el camino hacia la libertad a Casanova, si este sueña para él algunas de sus más audaces aventuras. Así pues asistimos a dos espacios, el real, una celda de los plomos, y el irreal, el sitio donde tienen lugar los sueños que ambos presos compartirán y vivirán con el espectador como testigo

Teatre Principal Alcoi

Totes les entrades dels espectacles del Teatre Principal poden adquirir-se a les oficines del teatre de dilluns a divendres de 10 a 14 i de 16 a 18 h i dos hores abans de la representació en la taquilla del teatre.

Cap comentari: